Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékválasztékunk

Gyakori kérdések

Milyen termékeket tudok a Nipp & Fröccs webáruházban vásárolni?

A Nipp & Fröccs webáruházban elsősorban antik, retró porcelán- és kerámiatárgyakat kínálunk: figurákat (nippeket), kávés- és teás készleteket, vázákat, tálakat, tányérokat. A választék legnagyobb része magyar gyártók (Herendi, Zsolnay, Hollóházi, Aquincumi, stb.) termékeiből áll, de előfordulnak külföldi (orosz, német, cseh) gyártóktól származó darabok is. A porcelán és kerámia termékek mellett, a retró vonal jegyében néhány más, ezt a korszakot idéző tárgyat is kínálunk.

Új vagy használt termékek ezek?

A termékpaletta túlnyomó többsége másodkézből beszerzett antik, olykor 50 vagy akár 100 éves darab. Mivel a porcelán és a kerámia sérülékeny áru, a webáruházba való felvétel előtt minden darabot alaposan átvizsgálunk, hogy milyen esetleges sérülés, javítás vagy használatból eredő kopás van rajtuk. Igyekszünk elsősorban hibátlan darabokat árulni, de amennyiben úgy ítéljük meg, hogy egy sérülés, restaurálás vagy kopás még nem zavaró (ugyanakkor a tárgy pont emiatt akár még érdekesebb is), a sérülés vagy szépséghiba pontos feltüntetésével és fotóival együtt az adott tárgyat kedvezményes áron kínáljuk.

Miért van látszólag ugyanaz a termék többször is az áruházban? 

Legtöbb termékünk, egyedi, kézzel festett darab. Van köztük sok olyan, amely terv alapján, gyárban, sokszor nagyobb tételben készült, de a festésben vagy akár a jelölésben mindig akad ekkor is valami egyedi vonás. Éppen ezért minden egyes terméket külön fotózva, külön tételként helyezünk el a webáruházban, és a vásárlás minden esetben az adott figurára vagy tárgyra vonatkozik.

Mit tegyek, ha a nekem tetsző darab nincs készleten?

Egyedi darabokat árulunk, és egy-egy elkelt, ritka termék újbóli beszerzése gyakran sok időbe telik. Ha a kiválasztott terméknél az áruházban a „Nincs készleten” vagy „Elkelt” címkét látja, ne csüggedjen! Nyomja meg az „Értesítést kérek” gombot, adja meg elérhetőségét és amint a termékből újból van elérhető példány, értesíteni fogjuk.

Szeretnék élő emberrel beszélni a Nipp & Fröccs-nél. Hogy tehetem ezt meg?

Munkanapokon 10-18 óra között elérhetőek vagyunk a +36309912420-es telefonszámon, de a hello@nippfroccs.hu e-mail címünket folyamatosan figyeljük – ha úgy kényelmesebb, írjon nekünk itt vagy a webáruház Kapcsolat oldalán és kérése szerint a lehető leghamarabb visszahívjuk.

Átvehetem személyesen is a megvásárolt árucikket?

Igen, a Nippfröccs Buda Galériában, Budapest II. kerüetében elózetes egyeztetés után személyesen is átveheti és kifizetheti a kiválasztott termékeket. A rendelést visszaigazoló e-mailben minden részletről tájékoztatjuk.

Hogyan tudok fizetni?

A megvásárolt termékekért fizethet bankkártyával, banki átutalással, a kiszállításkor utánvéttel, vagy személyes átvételkor a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával. A banki átutalásért és a bankkártyás fizetésért semmilyen plusz költséget nem számítunk fel. Az utánvét beszedéséért és kezeléséért szállító partnereink külön díjat számolnak el felénk, amit ezen fizetési mód választásakor mi is érvényesítünk.

Biztonságos-e a bankkártyás fizetés?

Igen. Webáruházunk részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Vásárlása során a SimplePay felületén fizetheti ki a rendelését bankkártyával vagy Simple fiókkal. A fizetés közvetlenül az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán, áruházunk a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Milyen szállítási módokat választhatok?

Házhozszállításban partnerünk a GLS és a DPD Futárszolgálat, amely az ország bármely pontjára a feladástól számított 1-2 munkanapon belül eljuttatja a csomagot. Amennyiben a futár a címzettet nem találja, értesítést hagy és vagy megkísérli az újbóli kézbesítést, vagy a csomag átvehető lesz a legközelebbi postahivatalban.

A házhoz kézbesítés mellett választható az MPL csomagautomatában, MPL PostaPonton (benzinkút, élelmiszerbolt, stb) vagy Foxpost csomagautomatában való átvétel is. Bármely átvételi mód kombinálható utánvételes fizetéssel. Csomagautomaták esetén az utánvét általában kizárólag bankkártyával egyenlíthető ki. Ezekről a szolgáltatásokról további részleteket a Magyar Posta ill. a Foxpost honlapján olvashat.

Biztosan nem törik össze a porcelán a szállításkor?

Sajnos teljes biztonság nincs, rendkívüli dolog mindig történhet. Amit biztosra mondhatunk: eddig több száz csomagot szállítottunk az ország és a nagyvilág számos pontjára, Soprontól Mátészalkáig, Kanadától Ausztráliáig, különböző futárokkal, házhoz és csomagautomatákba is. A gondos csomagolásnak, a különös törékeny részek aprólékos kibélelésének köszönhetően eddig minden csomagunk rendben, törésmentesen célba ért. 

Lehet-e alkudni?

Sajnos nem. Meggyőződésünk, hogy az egyes árucikkek értékének és a nyújtott szolgáltatás minőségének megfelelő, kedvező árakon kínáljuk termékeinket. 

Hogyan vásárolhatnék mégis még jobb áron?

Vannak állandó kedvezményeink (pl. Hírlevélre feliratkozás, Törzsvásárlói kedvezmény) és rendszeresen hirdetünk akciókat is. Figyelje webáruházunkat, iratkozzon fel hírlevelünkre és kövesse közösségi oldalainkat, hogy elsőként értesüljön ezekről a kedvezményekről.

Hogyan lehetek törzsvásárló és miért jó ez nekem?

Amennyiben egy éven belüli vásárlásainak összértéke eléri a 150.000 Ft-ot, automatikusan elnyeri a Törzsvásárlói státuszt. Innentől kezdve minden termékünk árából 10% kedvezményt adunk. Mindez teljesen automatikus, csak arra van szükség, hogy belépjen regisztrált fiókjába, és az áruház már a törzsvásárlói kedvezményt tartalmazó árakat mutatja. Fontos, hogy a törzsvásárlói státusz örök életre szól, aki egyszer elérte a törzsvásárlói státuszt, minden későbbi vásárlásában jogosult a kedvezményre. 

Mire jó a felhasználói fiók?

A webáruházban mindenféle regisztráció nélkül lehet vásárolni – természetesen a szállítási, fizetési, elérhetőségi adatok megadásával. Fiók regisztrálásával mindezeket az adatokat csak egyszer kell megadni, a későbbi vásárlásoknál pedig csak megerősíteni pl. a szállítási címet. Így a vásárlás sokkal gyorsabb, gördülékenyebb. Ráadásul regisztrált vásárlóinknak időről-időre különleges akciókkal kedveskedünk.

Kapok számlát a vásárlásról?

Természetesen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amit a megrendelés visszaigazolásakor küldünk e-mail-ben. A jogszabályok változása és az általunk választott adózási forma miatt azonban csak magánszemélyeket szolgálunk ki, cégek számára sajnos jelenleg nem áll módunkban értékesíteni ill. számlát kiállítani.

A megrendelt áru mégsem olyan, mint amilyenre gondoltam. Mit tegyek?

Semmi probléma, ilyen bármikor előfordulhat. Kérjük, hogy ilyen esetben az áru átvétele után a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy megoldást találjunk a problémára. Az áru átvétele után 15 nappal bármikor visszaküldheti nekünk a terméket és mi kérdés nélkül visszafizetjük a vételárat. További részleteket az elállásról az azzal kapcsolatos ügymenetről itt talál – de a legegyszerűbb, ha bármilyen reklamáció esetén rögtön hív minket vagy ír nekünk és mi segítünk a probléma lehető legjobb és leggyorsabb megoldásában 

Vannak eladó dísztárgyaim. Vásárolnak is?

Igen, kínálatunkat folyamatosan bővítjük, és ezért keressük az újabb kincseket. A pontos részleteket a Felvásárlás oldalunkon olvashatja el.

És végül: miért Nipp & Fröccs?

Figyelmébe ajánljuk áruházunk Rólunk rovatát.