Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Tisztelt Vásárlóink! A jogszabályi változások miatt 2022. augusztus 31. után csak magánszemélyeket tudunk kiszolgálni, céges számlát nem áll módunkban kiállítani. Megértésüket köszönjük!

Gyakori kérdések

Milyen termékeket tudok a Nipp & Fröccs webáruházban vásárolni?

A Nipp & Fröccs webáruházban elsősorban antik, retró porcelán- és kerámiatárgyakat kínálunk: figurákat (nippeket), kávés- és teás készleteket, vázákat, tálakat, tányérokat. A választék legnagyobb része magyar gyártók (Herendi, Zsolnay, Hollóházi, Aquincumi, stb.) termékeiből áll, de előfordulnak külföldi (orosz, német, cseh) gyártóktól származó darabok is. A porcelán és kerámia termékek mellett, a retró vonal jegyében néhány más, ezt a korszakot idéző tárgyat is kínálunk.

Új vagy használt termékek ezek?

A termékpaletta túlnyomó többsége másodkézből beszerzett antik, olykor 50 vagy akár 100 éves darab. Mivel a porcelán és a kerámia sérülékeny áru, a webáruházba való felvétel előtt minden darabot alaposan átvizsgálunk, hogy milyen esetleges sérülés, javítás vagy használatból eredő kopás van rajtuk. Igyekszünk elsősorban hibátlan darabokat árulni, de amennyiben úgy ítéljük meg, hogy egy sérülés, restaurálás vagy kopás még nem zavaró (ugyanakkor a tárgy pont emiatt akár még érdekesebb is), a sérülés vagy szépséghiba pontos feltüntetésével és fotóival együtt az adott tárgyat kedvezményes áron kínáljuk.

Miért van látszólag ugyanaz a termék többször is az áruházban? 

Legtöbb termékünk, egyedi, kézzel festett darab. Van köztük sok olyan, amely terv alapján, gyárban, sokszor nagyobb tételben készült, de a festésben vagy akár a jelölésben mindig akad ekkor is valami egyedi vonás. Éppen ezért minden egyes terméket külön fotózva, külön tételként helyezünk el a webáruházban, és a vásárlás minden esetben az adott figurára vagy tárgyra vonatkozik.

Mit tegyek, ha a nekem tetsző darab nincs készleten?

Egyedi darabokat árulunk, és egy-egy elkelt, ritka termék újbóli beszerzése gyakran sok időbe telik. Ha a kiválasztott terméknél az áruházban a „Nincs készleten” vagy „Elkelt” címkét látja, ne csüggedjen! Nyomja meg az „Értesítést kérek” gombot, adja meg elérhetőségét és amint a termékből újból van elérhető példány, értesíteni fogjuk.

Szeretnék élő emberrel beszélni a Nipp & Fröccs-nél. Hogy tehetem ezt meg?

Munkanapokon 10-18 óra között elérhetőek vagyunk a +36706170874-es telefonszámon, de a hello@nippfroccs.hu e-mail címünket folyamatosan figyeljük – ha úgy kényelmesebb, írjon nekünk itt vagy a webáruház Kapcsolat oldalán és kérése szerint a lehető leghamarabb visszahívjuk.

Átvehetem személyesen is a megvásárolt árucikket?

Nem, személyes átvételre (és emiatt készpénzes fizetésre) egyelőre nincs lehetőség. A Nipp & Fröccs webáruházként működik, megbízható szállító partnereink segítségével mind magyarországi mind külföldi címekre rövid határidővel, gondos csomagolásban, kedvező árakon szállítunk.

Hogyan tudok fizetni?

A megvásárolt termékekért fizethet bankkártyával, banki átutalással vagy a kiszállításkor, utánvéttel. A banki átutalásért és a bankkártyás fizetésért semmilyen plusz költséget nem számítunk fel. Az utánvét beszedéséért és kezeléséért szállító partnereink külön díjat számolnak el felénk, amit ezen fizetési mód választásakor mi is érvényesítünk.

Biztonságos-e a bankkártyás fizetés?

Igen. A bankkártyaelfogadásban partnerünk a minden biztonsági tanúsítvánnyal és Magyar Nemzeti Banki engedéllyel rendelkező, a legszigorúbb nemzetközi biztonsági szabványok szerint működő Barion. A megadott kártyaadatokat a Barion kezeli zárt rendszerben, azokat mi nem ismerjük meg. A Barionról és az internetes kártyás fizetés biztonságáról még többet tudhat meg itt.

Milyen szállítási módokat választhatok?

Házhozszállításban partnerünk az MPL Futárszolgálat, amely az ország bármely pontjára a feladástól számított 1-2 munkanapon belül eljuttatja a csomagot. Amennyiben a futár a címzettet nem találja, értesítést hagy és vagy megkísérli az újbóli kézbesítést, vagy a csomag átvehető lesz a legközelebbi postahivatalban. A házhoz kézbesítés mellett választható az MPL csomagautomatában, MPL PostaPonton (benzinkút, élelmiszerbolt, stb) vagy Foxpost csomagautomatában való átvétel is. Bármely átvételi mód kombinálható utánvételes fizetéssel. Csomagautomaták esetén az utánvét általában kizárólag bankkártyával egyenlíthető ki.

A fenti szolgáltatásokról további részleteket a Magyar Posta ill. a Foxpost honlapján olvashat.

Biztosan nem törik össze a porcelán a szállításkor?

Sajnos teljes biztonság nincs, rendkívüli dolog mindig történhet. Amit biztosra mondhatunk: eddig több száz csomagot szállítottunk az ország számos pontjára, sőt külföldre is, különböző futárokkal, házhoz és csomagautomatákba is. A gondos csomagolásnak, a különös törékeny részek aprólékos kibélelésének köszönhetően eddig minden csomagunk rendben, törésmentesen célba ért. 

Lehet-e alkudni?

Sajnos nem. Meggyőződésünk, hogy az egyes árucikkek értékének és a nyújtott szolgáltatás minőségének megfelelő, kedvező árakon kínáljuk termékeinket. 

Hogyan vásárolhatnék mégis még jobb áron?

Vannak állandó kedvezményeink (pl. Hírlevélre feliratkozás, Törzsvásárlói kedvezmény) és rendszeresen hirdetünk akciókat is. Figyelje webáruházunkat, iratkozzon fel hírlevelünkre és kövesse közösségi oldalainkat, hogy elsőként értesüljön ezekről a kedvezményekről.

Hogyan lehetek törzsvásárló és miért jó ez nekem?

Amennyiben egy éven belüli vásárlásainak összértéke eléri a 150.000 Ft-ot, automatikusan elnyeri a Törzsvásárlói státuszt. Innentől kezdve minden termékünk árából 10% kedvezményt adunk. Mindez teljesen automatikus, csak arra van szükség, hogy belépjen regisztrált fiókjába, és az áruház már a törzsvásárlói kedvezményt tartalmazó árakat mutatja. Fontos, hogy a törzsvásárlói státusz örök életre szól, aki egyszer elérte a törzsvásárlói státuszt, minden későbbi vásárlásában jogosult a kedvezményre. 

Mire jó a felhasználói fiók?

A webáruházban mindenféle regisztráció nélkül lehet vásárolni – természetesen a szállítási, fizetési, elérhetőségi adatok megadásával. Fiók regisztrálásával mindezeket az adatokat csak egyszer kell megadni, a későbbi vásárlásoknál pedig csak megerősíteni pl. a szállítási címet. Így a vásárlás sokkal gyorsabb, gördülékenyebb. Ráadásul regisztrált vásárlóinknak időről-időre különleges akciókkal kedveskedünk.

Kapok számlát a vásárlásról?

Természetesen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amit a megrendelés visszaigazolásakor küldünk e-mail-ben. Céges számlát az érvényben levő jogszabályok szerint csak az adószám feltüntetésével tudunk kiállítani, ennek megadására a fizetési folyamat során van lehetőség.

A megrendelt áru mégsem olyan, mint amilyenre gondoltam. Mit tegyek?

Semmi probléma, ilyen bármikor előfordulhat. Kérjük, hogy ilyen esetben az áru átvétele után a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy megoldást találjunk a problémára. Az áru átvétele után 15 nappal bármikor visszaküldheti nekünk a terméket és mi kérdés nélkül visszafizetjük a vételárat. További részleteket az elállásról az azzal kapcsolatos ügymenetről itt talál – de a legegyszerűbb, ha bármilyen reklamáció esetén rögtön hív minket vagy ír nekünk és mi segítünk a probléma lehető legjobb és leggyorsabb megoldásában 

És végül: miért Nipp & Fröccs?

Figyelmébe ajánljuk áruházunk Rólunk rovatát.